Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

4. februára 2015

Vanilkový čaj / Vanilla tea

Počas našej cesty na ostrov v Indickom oceáne som mala príležitosť ochutnať vanilkový čaj. Podobne ako čierny čaj, aj vanilkový sa pije s mliekom, alebo s citrónom.
Čaj má lahodnú chuť a vôňu vanilky, v našich krajoch som o takom čaji ešte nepočula, preto som si ho priniesla domov a taktiež ako malú pozornosť pre mojich blízkych.

During our trip to an island in the Indian Ocean I had an opportunity to taste vanilla tea. Similarly, as black tea, it can be drank with milk or lemon.
I have not heard about such tea in our nor during my trips to different European countries so I decided to bring it home and also as a gift for my beloved.
I like to sweaten that type of tea, but which sugar shall I use if there are so many varieties?


 
Tento typ čaju si rada osladím, ideálne trstinovým cukrom. No ale ktorý cukor si mám vybrať, keď ich je toľko druhov?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára