Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

15. februára 2015

Gratulačné pohľadnice netradične / Cards untraditionally

Napriek dobe e-mailov a sms-iek si na významné sviatky moja rodina a priatelia dajú tú námahu, aby nám poslali klasickú papierovú pohľadnicu. 
Pohľadnice som odkladala do krabice a bolo mi ľúto ich vyhodiť. Až nedávno som našla zaujímavý spôsob ich uloženia, v netradičnom obale. 

Budeme potrebovať: tvrdé dosky z lepenky (sashe.sk), kovové krúžky (sashe.sk), papier, stuha, dierovač, 3-D penové obojstranné lepiace vankúšiky (organizatorka.sk). Ostatné dekorovanie záleží od vkusu a možností domácej kancelárie a dielne.

Despite the period of e-mails and text messages, my family and friends remember important dates and send us paper card. I was storing them in a box as I did not feel like thowing them away. Recently I discovered an interesting way of storing them. In an untraditional cover.
 
hodvábny papier, stužka z Depot-u
 
na techniku scrapbooking som použila vyrezávače z tchibo.sk

počet pohľadníc závisí od veľkosti kovového krúžka
 
medzi pohľadnicami sa dá listovať

medzi pohľadnicami sa dá listovať

Aký je váš zaujímavý spôsob uskladnenia pohľadníc? Alebo máte obľúbený návod, ako im dať nový život?

1 komentár: