Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

21. februára 2015

Ibištekový čaj / Hibiscus tea

Na raňajky som nám dnes navarila ibičtekový čaj. Dochutila som ho medom a citrónovou šťavou.

čaj má sýtočervenú farbu
Ako som sa dočítala na internete, má veľmi veľa pozitívnych účinkov na náš organizmus, kedže ibištek je bohatý na antioxidanty a má veľa vitamínu C.

sušený ibištek


Čaj nám veľmi chutí, vďaka osviežujúcej chuti. V lete sa dá piť aj studený. Zatiaľ som neskúšala, ale toto leto vyskúšam.

I made hibiscus tea for breakfast. I added honey and lemon juice. It contains a lot of vitamin C and it is rich in anti-oxidants. It is very refreshing and it can be drank cold in summer. I have not tried it yet, but this summer I will have opportunity.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára