Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

22. februára 2015

Greengate veľkonočné vajíčka / Greengate easter eggs

Veľká noc síce ešte nie je za dverami, ale jarné počasie ma inšpirovalo, aby som pretavila do skutočnosti inšpiráciu, ktorú som nedávno našla.

Easter is very far, but warm weather inspired me to make easter eggs by decoupage technique.

servítka značky Greengate
jedna servítka stačila na 3 vajíčka

technika decoupage, polystyrénové vajíčka

veselá servítka značky Greengate

vajíčka oživia jarnú dekoráciu

servítka značky Greengate


Mala som doma dokonca ten istý druh servítky ako autorka mojej inšpirácie. Autorka síce vyuužila uvarené vajíčka a namiesto decoupage lepidla použila vaječný bielok, ja som si prispôsobila návod svojim možnostiam.

Budeme potrebovať: polystyrenové vajíčka, lepidlo na decoupage, servítky

Vajíčka sú symbolom jari, takže ich čoskoro použijem ako jarnú dekoráciu.




2 komentáre:

  1. Slávka, krásne farebné vajíčka. GG by sa mohli inšpirovať. Ďakujem za návštevu u mňa na blogu. Prehoz som kúpila priamo v Holandsku. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť