Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

28. februára 2015

Niečo pre iných, kvety pre mňa / Something for others, flowers for me

V sobotu som bola na Zóne bez peňazí. Pre mňa to bol spôsob, ako odovzdať pre nás už nepotrebné veci iným, ktorí ich využijú. 
V Bratislave sa táto akcia konala už niekoľkokrát, ale nikdy sa mi nepodarilo tam zájsť, takže som nevedela, čo od akcie očakávať. Ak by tam bol pekný oceľový podnos pod sviečky, vzala by som si ho s radosťou, ale nič tam pre mňa nebolo, tak som si urobila radosť aspoň kvetinami z neďalekého obchodu.





On Saturday I went to Zone without money to donate things for which we do not have use at our home anymore. Similar event has been already organized few time, but I had never had chance to go there. I did not know what to expect from this event. If there were a nice tray, I would take it home gladly. But there was nothing like there so at least I got a bunch of tulips for me.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára