Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

1. marca 2015

Tabuľa / Chalkboard

Jeden internetový obchod, ktorý by sme si najviac spájali s kávou, ponúkal samolepiace magnetické tabule, na ktoré je možné písať kriedou. 
Dlho som premýšľala, či si ich mám objednať, keďže som nevedela pre ne nájsť vhodné miesto v našej domácnosti. 
Dnes mi napadlo, po tom, čo som hľadala inšpiráciu na pinterest.com, že ich nalepím namiesto skla na dvierkach kuchynskej linky. 
Budem tam písať pekné citáty, alebo dôležité pripomienky či oznamy pre mňa a môjho manžela.

Na začiatok som vybrala tento motivačný citát, ktorý som mala poznačený v malom zápisníčku.


Nebolo ľahké vytvoriť šablónu, podľa ktorej som
vystrihla presný obvod skleneného výzeru na dvierkach.
Poslúžil mi na to kartón a papier na pečenie.
krieda bola súčasťou balenia
ešte že je tabuľa samolepiaca a dala sa odlepiť,
kým som všetok vzduch spod tabule vytlačila

A keďže v balení boli dva kusy, už mám aj premyslené využitie pre druhý kus tabule. Ale to musím ešte počkať, kým zoženiem materiál, ktorý na to potrebujem. Úlohu som už zadala môjmu otcovi. 



Tchibo online shop was offering self-adhesive magnetic chalkboard. I had been thinking whether we have space for it at home. Today, after having browsed on pinterest.com I decided to replace glass fitting in cupboard by the magnetic chalkboard.
I will be using it for motivation quotes or important messages for me and my husband. 
And as there were two chalkboards in the package, I already have decided how to make use it. But for that I have to wait till I get the material needed. The task had been already assigned to my dad.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára