Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

8. marca 2015

Jar v našej kuchyni / Spring in our kitchen

Už som nevydržala čakať na astronomickú jar a do kuchyne som už preto v predstihu vpustila troška jarnej nálady do našej domácnosti.

I could not wait any longer till astronomic spring comes so I already let in a bit of spring atmosphere to our home.

narcisy - keď som ich kúpila, bol iba jeden puk 
za 3 dni vykvitli dva púčiky a objavili sa nové púčiky
vajíčka som zdobila technikou decoupage
Ikea má nové servítky, ktoré som použila na polystyrenové vajíčka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára