Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

2. marca 2015

Romantika pri sviečkach

Rada by som sa s vami podelila o zaujímavé miesto,  ktoré som objavila tento víkend. Ak máte radi romantickú večeru pri sviečkach a bývate v Bratislave, určite si tam naplánujte návštevu, aby ste si večeru ozvláštnili krásnymi sviečkami.
Miesto, ktoré odporúčam, je dánska sieť obchodíkov s názvom Tiger, kde je možné okrem týchto sviečok kúpť aj veľa milých malých drobností. 
Fascinovala ma farebná škála, ktorú majú v ponuke.
rustikálna sviečka (0,50 eur/ks)
 
Keďže som potrebovala zabaliť balíček, v obchodíku som našla zaujímavý baliaci papier, ktorý som nazvala harlekýn. Kúpila som ho v ružovej a tiffany farbe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára