Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

18. januára 2015

Fialkový čaj / Violet tea

Dnes som uvarila fialkový čaj. Dostala som ho od sestry ako spomienku na jednu z jej ciest. Doniesla mi aj ibištekový, ten je môj obľúbený. Ale fialkový mal u nás premiéru. 
Prekvapil ma tmavým zafarbením. Ale intenzita určite záleží od množstva sušenej zmesi, no a ja som nešetrila.

I prepared violet tea today. It was a present from my sister from her trip. She also brought me my favourite hisbiscus tea. The violet tea was prepared for the first time. I was surprised by dark colour. The intensity definitely depends on the quantity and I used a lot of dried mixture.

When speaking about tea, I guess we all know the tea etiquette. Small reminder will not do any harm though. I found an interesting pictogram on pinterest.com.
 
večerná pohoda pri šálke čaju

Práve dnes som si čítala cestovateľského sprievodcu o krajinách, kam sa čoskoro chystáme a už sa teším na čaje, ktoré si prinesieme domov. Najviac ma zaujal čierny vanilkový čaj.

Keď hovoríme o čaji, predpokladám, že všetci poznáme etiketu pitia čaju. Avšak pripomenutie nezaškodí. Pinterest.com ponúkol veľmi pekný piktogram, ktorý by som rada zdieľala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára