Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

6. januára 2015

Trocha čierného čaju / Bit of black tea needed

Spomenula som si na uložený link na článok, ktorý ponúkal návod na výrobu starých etikiet na kávu či čaj do kuchyne.
Z vytlačeného papiera s notami a obľúbenými textami z poviedok Agathy Christie som týmto postupom vyrobila starý papier.
Potrebujeme: čierny čaj, papier s textom, lepidlo, sušené kvety

I recalled an article, which described procedure to make old-looking stickers on coffee or tea box.
Applying the procedure on a paper with notes and favourite novels by Agatha Christie I produced old-looking paper.
We will need: black tea, paper with text, glue, dried flowers

na kancelársky papier je možné vytlačiť ľubovoľný text

Následne som použila niekoľko vetvičiek sušených kvetín, ktoré som si odložila z gratulačnej kytice a vznikla ozdoba na dvere.

kornútok z papiera dozdobený sušenými kvetmi, špagátok a gombíkom



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára