Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

26. októbra 2015

Prečo mám rada jeseň

Jeseň prišla, nielen podľa kalendára a ja premýšľam nad dôvodmi, prečo sa tešiť, že sa leto - moje najobľúbenejšie ročné obdobie - skončilo.

Toto sú moje dôvody, prečo mi vyhovuje aj jeseň:
  • Môžem oprášiť recept na tekvicovú polievku, ktorá je typická práve pre toto obdobie
  • Opäť začínam piecť koláče a teplo z rúry príjemne ohrieva náš domov
  • Začínam experimentovať s čajmi, ktoré pijeme častejšie ako v lete
  • Stmieva sa skôr, často býva sychravo a chladno, a preto mám priestor na ručné práce a tvorenie
  • Babie leto dovolí obdivovať krásy farebného lístia na stromoch
Sad Janka Kráľa, Bratislava

Sad Janka Kráľa, Bratislava

Sad Janka Kráľa, Bratislava


Pohľad na Bratislavský hrad

  • Zmena ročného obdobia je perfektnou príležitosťou na nové doplnky do bytu resp. recykláciu tých, ktoré máme odložené v skrini
  • Je to čas na osvetlenia domova sviečkami
  • Ideálny čas na brainstorming o vianočnom zozname darčekov pre rodinu a blízkych

Prečo máte radi jeseň vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára