Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

12. mája 2015

Čo je to v šálke? / What is in the coffee cup?

Už dávno ma pinterest.com inšpiroval, že malé kvety je možné zasadiť aj do pekných šálok - solitérov. Tak som dlho hľadala pekné šálky a cez susedskú burzu som si obstarala dve porcelánové. 
 
Ani neviem, či majú nejakú hodnotu, podľa označenia to totiž neviem vyhodnotiť. Pepermintová šalka je Made in Czechoslovakia a bielo-zlato-kvetinková je Made in China.

 
No a čoskoro mi v nich zakvitnú fialky, teda pevne verím, že to tak bude :-).
 
Long time ago pinterest.com inspired me that flowers can be grown also in small beautiful coffee cups - solitaires. I have been searching for nice cups and through a Facebook group established with the aim of selling redundant things at small prices I got two pieces. I do not know their real value from porcelain mark; the pepermint one is Made in Czechoslovakia and flowery-golden-white is Made in China.
 
So I hope that violets will bloom in the coffee cups soon.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára