Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

29. júla 2015

Pohladenie na pery / Lip balm

Kolegyňa ma obdarovala balzamom na pery zn. EOS. Už som ich dávno registrovala na trhu, ale nemala som príležitosť ich vyskúšať.
Môj balzam vonia po lesnom ovocí. Podľa popisu na etikete je obohatený o prírodné oleje, hydratačné bambucké maslo a na antioxidanty bohaté vitamíny C a E.

Naozaj úžasne hydratuje pery a nádherne vonia.

Už ste tento balzam skúšali? Aký balzam na pery používate vy?

I was given a lip balm, a product of EOS. I have seen it on the market for some time, but have not had a chance to test it.
My balm smells after small berries. It contains natural oils, shea butter and anti-oxidant rich vitamin C and E.

It hydrates lips exceptionally and the smell is gorgeous.

Have you already tried it? What kind of balm do you use?
100 % prírodný, 95 % organických zložiek - aspoň tak tvrdí výrobca

jedinečný dizajn obalu


1 komentár: