Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

19. júla 2015

Čo máme vo váze II. / What we have in vase II.

Túto sobotu som na trhu kúpila gladióly. Vybrala som žltú farbu. Keď si kupujem oblečenie, málokedy siahnem po žltej, ale u kvetín mi neprekáža. Tentokrát som zvolila jednofarebnosť, aj keď opodiaľ bol široký výber farieb.

This Saturday I bought yellow gladiolus. Even if I rarely choose this colour for clothes, I like it on flowers. This time I went for monochromatic bouquet.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára