Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

25. júna 2015

Ľan a levanduľa / Linen and lavender

Veľmi som sa potešila náhodnej kúpe ľanových obrúskov v H&M, kde ich majú momentálne vo výpredaji (za 1 EUR). Ideálne sa budú hodiť k levanduli vo váze či k bielo kvitnúcej kvetinke, ktorú som dostala na narodeniny.

A linen tablecloth was an unexpected purchase in H&M store, where they sell it now for reduced price of 1 euro. It will go with lavender or white-blooming flower I got for my birthday.







Levanduľu som kúpila na trhu a ako vázy som použila prázdne fľaše z mauricíjskeho vanilkového rumu, ktoré majú pekný hranatý tvar. Niekedy ich používam ako svietnik, inokedy ako vázu.

I got lavender from a flower market and empty bottles from Mauritius vanilla rum serve as vases. I like their squared shape. I sometimes use them as candlesticks and on other occasions as vases.




1 komentár: