Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

23. marca 2018

Marec - mesiac knihy

Hoci som v minulosti zvykla veľa čítať, teraz sa moje obzory rozširujú hlavne v oblasti detskej literatúry. 

Zaujalo ma niekoľko kníh, niektoré máme už dlho a iné sú nové a ešte len čakajú na ten správny vek dieťaťa.

Moja dcéra miluje knihy a vybrala som niekoľko tipov, ktoré by sa mohli zapáčiť aj dieťaťu, ktoré by ste radi obdarovali knižkou.

Dotykové knižky v angličtine, vhodné od cca pol roka
 link na knihu: Perfect pets

link na knihu: Baby touch animal book



Interaktívna kniha, vhodná od cca roka
link na knihu: I love you all day long

link na knihu: Opička okaňa

O zvieratkách, vhodná od cca 2 rokov

link na knihu: Rok v lese

Máte aj vy obľúbené knihy pre malé deti, ktoré by ste určite odporučili?


Zdroj fotiek: www.martinus.sk, www.amazon.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára