Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

25. januára 2018

Activity Board

Hľadala som rôzne inšpirácie, ako podporovať motorický rozvoj dieťaťa cez doma zhotovené pomôcky. Zaujala ma myšlienka tzv. activity board a rozhodla som sa, že až bude na to správny čas, vytvorím niečo podobné pre moju dcéru. 

Samozrejme, že som doma nemala všetky drobnosti, poprosila som preto otca, aby vytriedil veci v jeho dielni. Na počudovanie mi poslal použiteľné hracie prvky. Niečo málo som dokúpila a niečo je z mojich zásob.

Toto je výsledok:



Keďže som nechcela vŕtať do steny, vymyslela som úchyt pomocou suchých zipsov. Momentálne je doska pripevnená na detskej cestovnej postieľke a myslím, že je to výborné miesto.


Activity board obsahuje následovné aktivity:
- zips
- magnetická tabuľa s magnetkami
- háčik so zväzkom kľúčov
- svetlo
- číselný kód (z kufríka)
- tunel na loptičku 
- visiaci zámok
- pracku na stužke
- prevliekanie šnúrky cez očká
- opaskové zapínanie
- gumička s gombíkami
- úchytky na šuflíky

magnetická tabuľa je z tchibo.sk

všetky prvky sú z domácich zdrojov





1 komentár: