Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

30. decembra 2014

Recyklácia korkovej zátky z vína / Recyclation of wine cork

Môj manžel je milovníkom vína a keď som videla na internete netradičný veniec z korkových zátok, bolo to tesne pred Vianocami, dala som si záväzok, že budem zbierať zátky a sama vytvorím podobný veniec. Tak sa aj stalo a celý rok som čakala, kým budem mať dostatok, aby z toho vzniklo toto.
Potrebujeme: polystyrénový kruh, lepidlo, korkové zátky, ozdoba podľa vlastného gusta

My husband likes wine and when I saw untraditional wreath before Christmas on the internet, I intended to collect cork in order to make a similar wreath myself some time in future. So it happened and I waited almost a year to have enough to start making this.
We will need: polystyrene basis, glue, cork, decoration

základ tvorí polystyrénový kruh

korkové zátky z vína a šumivého vína



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára