Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

26. októbra 2017

Senzifoot koberček

Tip na môj ďalší DIY projekt som videla už dávno na sociálnej skupine, ktorá podporovala zdravé chodenie detí. Tzv. senzifoot koberčeky vyrábali šikovné mamy.

Teraz prišiel čas, aby som zapojila moju fantáziu a zužitkovala všetko, čo sme mali doma a vytvorila prvý koberček pre moju malú dcéru, ktorá už bude čoskoro sama chodiť.

Zo začiatku sa jej rôznorodé povrchy pod nožičkami veľmi nepozdávali, ale teraz už dokáže stáť a hrať sa na koberčeku.




Nie je perfektný, ale je môj a vyrobený s láskou. Keďže milujem mušle, more, dovolenky, motív bol jasný, už len bolo potrebné doma popozerať všetky krabice a skrinky, kde odkladám drobnosti, ktoré možno raz využijem. Zrecyklovala som veľa vecí, ktoré dlho čakali na svoj nový život.


Na jeho výrobu som použila:
- rohožku z ikea
- kamene a mušle z dovoleniek pri mori
- mince, šnúrky, povrázky, hubku na riad, pílniky, gombíky, gumička do vlasov, organzové vrecko, ceruzka, ...
- tavnú pištoľ

Postup:
Najprv som si vymyslela motív, potom som hľadala všetky rôzne materiály, ktoré poskytnú nožičkám podnety, aby svaly na nich správne pracovali a neboli ploché - čo je vlastne hlavným zámerom senzifoot koberčeka.

Následne som všetky komponenty poukladala na stôl, niekoľkokrát usporiadala a premiestnila a následne som ich prilepovala tavnou pištoľou. Práve práca s tavnou pištoľou bola najväčšia výzva, lebo predmety boli malé a moje prsty sa niekoľkokrát dostali do kontaktu s horúcim gelom...:-(. Chce to tréning.


1 komentár:

  1. Není perfektní?????Ale jeeeee :) a plní svůj účel....tak ať si ho maličká užije. Hezké podzimní dny. Eva

    OdpovedaťOdstrániť