Savoir vivre je slovné spojenie, ktoré z francúzštiny preložíme ako "umenie žiť".
Vo frankofónnych krajinách toto spojenie tiež označuje znalosť zdvorilosti, elegancie, dobrých mravov a bontonu.
Prenesene sa používa na označenie pre človeka, ktorý si užíva radosti života a sveta.
Cieľom blogu je podeliť sa primárne o môj spôsob užívania a vychutnávania si radostí života a sveta a sekundárne zdieľať zaujímavé informácie a piktogramy spadajúce do témy "savoir vivre" z hľadiska bontonu, elegancie, dobrých mravov.

26. novembra 2016

Adventný veniec 2016

Posledné roky sa snažím vytvoriť originálny adventný veniec. Inšpiráciu hľadám zvyčajne na pintereste. Tento rok som stavila na bordovú farbu a použila staršie vianočné ozdoby, ktoré už nebudeme používať. 


Na jeho vytvorenie som potrebovala tavnú pištoľ, polystyrénový kruh, stuhu a vianočné ozdoby.
Pod sviečky som použila napichovacie podstavce, ktoré som už dávno kúpila, tuším v Lidl.






Ako sa vám páči moj tohtoročný veniec? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára